Оцінювання цифрової зрілості МСП

    АБО

    Якщо Ви пройшли опитування, то введіть дані для отримання результатів у полях вище.
    Якщо Ви хочете оцінити індекс цифрової зрілості вашого підприємства, то можете самостійно пройти опитування.
    Якщо ваше підприємство є потенційним клієнтом DIH KPI, для того щоб максимально ефективно надавати вам підпримку, а також щоб оцінити прогрес за рахунок наданих нами, як Європейського центру цифрових інновацій (ЄЦІХ, EDIH), послуг, нам важливо оцінити та в подальшому відстежувати цифрову зрілість вашого підприємства. Тому планується оцінювати цифрову зрілість у три моменти часу:

    • T0 (ваша поточна цифрова зрілість до початку використання наших послуг)
    • T1 (приблизно на рік пізніше від часу T0)
    • T2 (приблизно на два роки пізніше від часу T0)

    Перед початком нашої співпраці (T0) просимо вас заповнити анкету оцінки цифрової зрілості на основі ваших поточних знань і планів. Ця анкета а також методика оцінювання цифрової зрілості розроблена за європейською методикою, спільною для всіх EDIH
    Запитання можуть містити незнайомі вам технічні терміни чи виміри, що є природним для багатьох МСП (малих та середніх підприємств). Це може розглядатися як потенційний вказівник на заходи з підвищення обізнаності, які ЄЦІХ може організувати для таких підприємств, як ваше. Можуть виникнути запитання, які спонукатимуть вас дізнатися більше про цифрові можливості, про які можливо ви ще не знали, а також варіанти, які ЄЦІХ може допомогти вам вивчити далі. Також можуть існувати цифрові аспекти, навколо яких ви виявите потребу в розвитку компетенцій у вашій організації, і де ЄЦІХ також може допомогти. Щоб спростити заповнення анкети, експерти ЄЦІХ проведе вас із запитаннями та надасть роз’яснення, якщо вони будуть потрібні Якщо Ви хочете пройти оцінювання цифрової зрілості без залучення нашого експерту, у питаннях будуть наведені посилання на деякі теоретичні матеріали, щоб Ви могли за бажанням ознайомитися з ними самостійно. У вас також є можливість приєднатися до групи Телеграм для того щоб задати питання колегам або експертам. Анкета розбита на два модулі:

    • Модуль 1 призначений для збору основних даних з вашого підприємства/організації, що потребується для подальшого статистичного аналізу, та зв’язку з вами
    • Модуль 2 є основним для оцінювання і структурований за шістьма вимірами цифрової зрілості. У свою чергу ці виміри формуються сукупністю з одинадцятьох підвимірів, як показано на рисунку нижче (для клієнта МСП). Ця модель розглядає цифрову зрілість всебічно і повно: від стратегії цифрового бізнесу та готовності підприємства до її введення в дію, до використання технологій, використання даних, інтелекту та автоматизації, включаючи фундаментальні аспекти, такі як людський фактор і стійкість. Передбачається, що жоден із запропонованих параметрів сам по собі не є достатньою умовою для отримання переваг впровадження цифровізації, але, якщо їх розглядати разом, вони відображають багатовимірний характер рівня цифрової зрілості Підприємства.


    Виникли питання?

    Зателефонуйте нам або заповність контактну форму